مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس قهرمانی خود را تضمین کرده !

یوونتوس قهرمانی خود را تضمین کرده !

چیرو فررا ، بازیکن و مربی سابق یوونتوس در مصاحبه ای اعلام کرد که یوونتوس مشکلی برای قهرمان شدن در لیگ سری آ امسال ندارد .

" بازی یوونتوس - رُم بازی بسیار لذت بخش بین2 تیم بزرگ بود که هر دو فوتبال ِ زیبا و خوبی را به نمایش می گذارند . یوونتوس در این بازی طبق ِ معمول ِ بازی های حذفی ، بیشتر از بازیکنان ِ نیمکت نشین خود استفاده کرده بود "

و البته رُم هم خوب بازی کرد و شایستگی صعود به مرحله بعد را داشت . آن ها تلاش زیادی در بازی کردند و بازی خوب و حساب شده ای را انجام دادند "

رُم با شکست ِ یووه در کوپا ایتالیا ، کار را برای یووه در سری آ سخـت می کند ؟

" خیر . آن ها وارد کورس قهرمانی نشده اند . این بازی در رقابتی دیگر بود که یووه تنها در آن حذف شد . شاید اگر بازیکنانی که بیشتر بازی کرده بودند در ترکیب ِ یووه بودند یوونتوس حذف نمیشد . اما به هر حال زیبایی رقابت به همین است و البته رُم هم خوب بود "

" یوونتوس از نظر بازیکن ، تاکتیک و ساختار ِ تیمی برتر و بهتر از سایر تیم ها است و نمی توان هنوز تیمی را رقیب ِجدی برای یوونتوس دانسـت . به نظر ِ من با وجود اینکه هنوز بازی های زیادی مانده اما تیم های دیگر برای دوم شدن تلاش می کنند ، زیرا یوونتوس قهرمانی خود را تضمین کرده "

کدام تیم برای دوم شدن تلاش خواهد کرد ؟

" فکر می کنم رُم و ناپولی شانس ِ دوم شدن را داشته باشند . این 2 تیم از همه تیم ها بیشتر تلاش خواهند کرد و فکر می کنم که شانس برای این 2 تیم باشد . البته نمی توان از کنار نام ِ فیورنتینا هم به راحتی گذشت "

" مشکل ِ رُم در فصل هایی که برای قهرمانی تلاش می کند ، این است که در هفته های پایانی دچار مشکل و اُفتی محسوس می شود . البته امسال گارسیا مربی آن ها است و اگر رُم دچار این مشکل نشود و به همین شکل ادامه دهد ، ناپولی برای رده سوم تلاش خواهد کرد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: